Duyguduru eğer saglık sorununuz yoksa 18-24 ay arası yenidoğandan daha beter memeye düşkünleştikleri dönem. bu araşıkta emmek isteyen bebek emzirilmeli. O yüzden bıraktırmak biraz sakıncalı. Gün içinde oyunlar, banyo vs. ile emzirme aralarını açabilirsiniz. Sık sık siz teklif ederseniz o düşkünlük hali azalıyor. Lütfen burada yazılacak olan sabırtaşı , sirke sürmek gibi ileride soruna yol açabilecek şeyler denemeyin. Bıraktırmaya kararlıysanız zamana yayın ve 4-5 günde bir emme rutinini azaltın, birden olmasın. Ayrıca herhangi bir ilaç kullanımınız olacaksa e-lactansia.org adresinden ilacınızın emzirme ile uyumuna bakabilirsiniz, güvenilir bir kaynaktır.