Sleepy bebek bezi kullanıyorum kızıma 40 günlük suan 1 numara kullanıyodum bitmişti bezi evde 2 numara vardı onu kullandım bende fakat 2 numara beze gecince birsey farkettim ki bezden inanılmaz bir koku geliyor kimyasal bir koku!!! Anlayamadım bir türlü böyle birseyle karsılasan var mı 1 numarada hic yoktu