xxdemirxx hazır sütler maalesef öyle..imkanınız varsa kendinize bir sütçü bulun..benim her hafta eve kadar getiriyor..çok memnunum..ve 1 yıldır hiç yoğurt yapmadım sürekli kefir yapıyorum haftada 5-7kg..kızım 18 aylık ailecek tüketiyoruz..yoğurttan daha faydali, probiyotik bakımından zengin..