ElMevamom Kızlar yardımcı olur musunuz doktorumla konuştum Doğum yapalı 3 ay 21 gün oldu Prensesim gittikçe büyüyor. 40 im çıktıktan bi kaç gün sonra adet oldum Kaynanam da sütün seni korumamış demekki hemen oldun dedi Şimdi 1 kere oldum sonrasında olmamam neyin göstergesi şimdi hamile de olamam Test yaptım negatif çıktı Eşimle doğumdan bu yana 1 kere cinsel ilişki oldu ondada kendisini tuttu o hep benden önce boşaldığı için ben boşalamıyordum Ondan dolayı o rahatlamadı. Çok açık oldu kusura bakmayın yani Doktorum doğum kontrol hapını tavsiye etti de o doğum kontrol hapı regli düzenli hale getirir mi acaba Yardımcı olun lutfenn🙄🙄🙏🙈
Bilcans ElMevamom ay tam bu konudan korkarak dolaşıyordum forumda. 40ımdan sonra kanamam oldu sonra bir kere de adet oldum 4 gün geciktim şimdi çok korkuyorum test alıcam yarın. Allahım olmayanlara versin 🥺
mmssmm benim bebe 3 ay 4 günlük ben hala olmadım🤷🏻♀️ 40ım çıkınca kontrole gittiğimde reglin düzensizleşebilir 1 yıla kadar olmaman normal dedi. içiniz rahatlayacaksa yinede bi doktora görünebilirsiniz.🌿 sağlıkla büyütün 🌸
bahar5858 Bende 7 ay boyunca olmadım geçen ay oldum bu ayda 1 gün geçti hala olmadım test denedim negatif çıktı zaten öle Bi ihtimalde yokdu da içimdeki his gitsin dedim ama hala olmadım bende herşeyi denedim maydanoz suyu, soğan suyu gibi