vize25 Kuzum35 AybarsMomy ben de hiç sevmiyorum. Hep elimde yıkadım granitlerimi bugüne kadarama doğumdan sonra bel fıtığım çıktı ve o tencereler çok ağır. Belim tutuluyor yıkarken.
AybarsMomy vize25 2.5 sene oldu geçiyor evleneli hep makinada yıkıyorum ben. Elde bulaşık sevmiyorum zaten hele tencere hiçten yıkamam elde 😂
delibirhatun vize25 yıkamıyorum makinalar bardakları bile çiziyor granitide çizer bence göze alamam onu valla 🤦🏻♀️
vize25 VelardaEdiz Ben karacadan almıştım. Kapakları lastikli bu yüzden yarı düdüklü olarak geçiyor. Gerçekten daha çabuk pişiriyor.
AybarsMomy vize25 makinada yıkayabilirsin yani benimkilere hiçbişey olmadı.markası Falez benimkilerin. Ama granit kaplama olanlar soyuluyormuş öyle duymuştum
su-perisi vize25 hicbiseyi elimde yikamam valla hepsini makineye atarim😂granitlerimide atiyorum 1 senedir hicbisey olmadi
Zeys vize25 evettt yıkıyorum gerçek granit metal kaşık da kullanıyorum çizilme vs olmadı ama kaplamaysa kavlıyor arkadaşımdan biliyorum