Teomanim İnternette okuduklarima göre bebeğin bingildagini erken kaynattigini söylüyorlar cevremdekiler de bu yüzden zeka geriliğine sebep olduğu için kullanmayın diyorlar sizce kullanmalı mıyım kullanmazsam bi zararı olur mu
aysetunckilicfirat İnternet ve çevrenizdekiler yavrunuzda raşitizm veya güçsüz kemikler oluştuğunda yanınızda durup size destek olmayacak. Anne sütüyle geçmeyen tek vitamin D vitaminidir. Lütfen doktorunuz onaylıyorsa verin.
BilGen0609 Sağlık ocağındaki hemşire kullanın dedi ... kullanıyoruz... d vitaminin ne gibi bir zararı olabilir ki ?
merveikra bingildagi kucuk diye saglik ocagindaki eve 3 gunde 1 ver dedi kendi doktoruna sordum her gun duzenli ver dedi.