Merhabalar kızlar bebeğim 9. Ayına girdi geceleri sürekli uyanıyor 2 aylıkken sabaha kadar deliksiz uyurdu oh derdim hep böyle olacak sandım 4 . Aydan sonra sürekli uyanmaya başladı kafayı yemek üzereyim mama veriyorum bu arada yatırmadan önce uykuya geçişi güzel ama bir saat sonra başlıyor kalkmaya uyut bı daha kalk böyle böyle sabah ediyoruz ne yapmalıyım nasıl güne baslamaliyim bı düzen olusturamiyorum nasıl bir yol izleyecegimide bilmiyorum Allah aşkına bir yol gösterin psikolojik olarak çöktüm uzakta evliyim kimsem yok eşim desen sıfır destek çıldıracağım her türlü öneriye açığım