Benim oglum cok hareketli aktif hemen herseyden sıkılır hic yerinde durmaz. Ilk blw basladik zar zor yedi sonra tat ayirmaya basladi herseyi yemedi ve sürekli her yiyecegi eliyle sıktırıyor. Meyve bi aralar yerdi simdi de agzina sürmüyor direk eliyle sıkıyor 🙄
Sert seyleri yiyor kuru kayisi simit ekmek makarna
Kofte pankek o tarz seyleri yemiyor tadina baksa begencek ama agzina bile almiyor. Ama sevdigi seyi de guzel yiyor cigniyor catalla yemeyi ogrendi filan ama bu eliyle sıkma olayi beni deli ediyor zaten vaktim yok zar zor biseyler yapiyorum eliyle parcalayinca deliriyorum🤨
Mesela kabak yemegi yiyor ama kabaklar buyuk olursa hemen cikarir minik minik dogramam gerek.
Buyuyunce duzelir mi acaba morale ihtiyavim var suan 11 aylik 😒😒😒