Rizeligelin nihayet istediğim post açıldı… artık kilolu Bebek annelerine o kadar çok yükleniyorlar Kİ burada yazmaya korkar olduk…. sanki zayıf Bebek anneleri endişe duyuyorken biz kilolu Bebek anneleri bebeğimizin sağlığı hakkında endişe duymuyoruz muyuz?!!!! Özellikle benim gibi sütü olmadığı İÇİN mamayla beslemek zorunda kalan ve çevre baskısı yaşayan anneler için!!! Evet bende onlardan biriyim bebeğim kilolu mamayla besleniyor 5,5 aylık ve 9300 kg… bende bunu merak ediyorum mama yüzünden mi bu kadar şişti kilo aldı bilmiyorum….