coco_chanel Canım anneler bi şey danışacağım bu gaz damlaları alttan gaz için mi üstten gaz için mi bi de metsil gaz damlası kullanıp memnun kalan var mı
Merve-miray coco_chanel Her iki türlü de çıkarıyordu 😌 günde 4 kere 5 damla şeklinde veriyordum😌 Faydasını görmek istiyorsanız saati saatine vermeniz lazım☺
coco_chanel Deletedmom413 bugün aldım da bi deneyim dedim bebeğim çok kusuyor gaz kaynaklı belki üstten çıkarmasına yardımcı olur
Merve-miray coco_chanel Hmm. Ama benim tanıdığım herkes günde 4 kere 5 damla şeklinde veriyordu. Bebeğiniz ne kadarlık. Benim kızım 40 günlüktü o şekil vermeye başladığım da
urazinannesiii Bende biogaia kullanıyorum yanında ekstra metsil kullansam olur mu acaba bilgisi olan ya da böyle kullanan var mı acaba?
DBaybars urazinannesiii biogaia gaz ilacı değil probiyotik o yüzden onun yanında ekstra gaz damlaları kullanılabilir sorun olmaz
urazinannesiii DBaybars evet farklı bir doktor da sizin söylediğiniz gibi söyledi kendi doktorumuz gaz damlası farklı bir şeye gerek yok dedi bende arada kaldım ama sadece biogaia da yetersiz geliyor
coco_chanel elfozyil aynı şekilde dedi eczacımız bize de bugün başladım bebeğim 3 Buçuk aylık en azından geceleri rahat uyur diye düşündüm uykusu bölünecek diye gazını da çıkaramıyorum öyle uyuyor sabaha kusuyor
elfozyil coco_chanel ben sabah erkenden veriyorum kakasını yapmasında da etkili oluyor akşam vermiyorum bazen tek gün verdiğim oluyor. Faydasını gerçekten görüyorum