Sezaryen doğum yaptım 51 gün oldu ama göbeğim kaldı .. hep derlerdi de inanmazdım hemen kilo verirdim normalde ben, ama Emzirme döneminde ne bulsam yiyorum sanırım O yüzden kilo da veremedim fazlam var .. yamuna korse almayı düşünüyorum kullananlar faydasını gördünüz mü bi de askılı versiyonu var hangisini tavsiye edersiniz ?