Osmaninannesi Prima kulübü kullanan var mı kalpleri biliktirdiginiz sipariş verdiğiniz ürünler elinize ulaşıyor mu
Baldudak_Emirbeyimiz Osmaninannesi Kullanıyorum ama kalpleri biriktirip birseyler sipariş verene kadar bebek beziyle alakamız kalmicak gibi 🤣
SeverusSnape Osmaninannesi ben yeni kullanmaya başladım salak gibi. 1 senedir prima bez ve ıslak mendil kullanıyoruz, daha yeni öğrendim kalp biriktirip hediye kazanıldığını. eski fişleri de giremiyormuşuz sanırım🤦🏻♀️
Edanurdg Birkucakmutluluk depolar güncelleniyor arada geliyor aynı ürünler tekrardan bende chıcco eğitim bardağını kaçırmıştım 15puandan 1 ay bekledim geldiği gibi aldım hemen
Birkucakmutluluk Edanurdg 1500 puanım var heralde istediğim 5500 puandı 😀 ben biriktirene kadar ürünün üretimi durur piyasadan bile kalkar 😀🥺