Arkadaşlar sütümün yetersiz geldiğini düşünüyorum bu yüzden mama almaya karar verdim. Bebeğim 3 aylık. Relactaz kullanıyordum emzirmeden önce veriyordum şimdi hangi mamayı almam gerekiyor? Laktozsuz bebek maması var mı acil bakarmısınız alacağım şimdi de. Bir de su vermek gerekiyor mu şimdi hem meme hem mama vereceğim için