KeremEfem 43 günluk bebegim var uzayan sarılığımız var. Tüm testlerimiz yapildi kansızlik cikti.deger suan 9. Yenidoganda genelde kansizlik olmazmis 6 aya kadar .Bu durumu yasayan var mı varsa doktorunuz nasil yorumlar yapti ?