Moralinizi yüksek tutun, maskesiz çocuğa yaklaşmaktan çekinin sürekli el yıkayın, alt komşum da olmuştu çocuğuna geçmesin diye gece bile maske ile yattım demişti maske taktığı için yüzü koca koca sivilceler olmuştu isilik dökmüştü ama çocuğuna bulaşmadı Allah’ın izniyle atlattılar, sizde öyle olursunuz inşaallah, kapınıza yemek vs bırakacak yakınlarınız var mı bi de onunla uğraşmazsınız en azından, bol bol su tüketin, limon limonata vs tüketin C vitamini alın