Sevgili anneler merhaba
28 günlük oğlum var sezaryen ile 36+3 günlük 2,640 kg olarak doğdu
5 günlükken yapilan topuk kani test sonucumuz bugün elimize geçti ve sonuç olarak kanda tirozin hafif yüksek çıktı yeni bir test daha yapilmasi gerektiğini söylediler tekrar test yaptik ve en az 15 gün sonra sonucu gelecekmiş biz Kibris ta yaşıyoruz bu yüzden testimiz Türkiye ye gonderilip sonuçlarımız oradan gelecek doktorumuz cok ender rastlanan bir karaciğer hastalığı olabilir dedi sonuçlar gelene kadar ömrümden ömür gidecek bu durumu yaşayan var Mi aranizda once teste boyle bir durumu cikip sonra test sonucu temiz cikan ?
doktorumuz erken dogdugu icin olabilir dedi ayrica hala sarılıkla ugrasiyoruz hergun guneslenip bol bol emmesine ragmen 10.2 sarilik seviyemiz var ne yapacağım bilmiyorum bu durumlari yasayan anneler varsa yardiminizi bekliyorum ve dualarinizi 🙏🏻🙏🏻
simdiden cok teşekkürler