Merhaba anneler. Benim bebeğim 13 gün küvözde kaldı ve burnunda hortum vardı oksijen için. 3 aylık olmak üzere hala burnundaki iz geçmedi burnunun altında kırmızı çizgi gibi iz var. Sizin bebeğinizde de olmuş muydu ve ne zaman geçmişti? Şimdiden teşekkür ederim. 😊