Evet doktorlar pek önermiyor. Özellikle erkek bebekler için. Ama ben beden eğitmi öğretmeniyim annemin dediğine göre yürüteçte büyümüşüm. Çok şükür bi sıkıntım yok 😊 ve bende oğlumu yürüteçe bindiriyorum. Tekim ve uyurken hiç bişey yapamıyorum sürekli sallanmak istyo. Mecbur uyanıkken bişeyler yapmak zorundayım odada tekte kalmıyo yanında görmek istyo birni. Mecbur ya mama sandalyesinde yada yürüteçte belirli bir süre duruyo yanımda işelerimi yaprken