Arkadaşlar selam korona illetinden kurtulduktan ve kendimi iyi hissetmeye başladıktan sonraki ilk selamım 🤲🏻😊
Yavrum şuan 5 ay 25 günlük. Yavrularınızı ne zaman oturtmaya başladınız? Ben arkasına yastık koyarak, hafif dik tutmaya çalışıyorum ama çocuk iki büklüm duruyor sanki desteklinin bile zamanı değilmiş gibi duruyor. Bunarada bebişim erken doğdu (36 haftalık)
Geç mi kaldım? Erken mi?