Gaaak merhaba, çok geçmiş olsun. Stres yapmazsanız, günde 3-4 litre su içerseniz sütünüz kesilmez de azalmazda. 1,5 aylıkken diyete başladık. 5. Ayda diyet açmaya başladık. Oğlum şimdi 8 aylık. Çok şükür sütümle ilgili problem olmadı. Solgarın bira mayasını doğumdan beri kullanıyorum. Süt üretimi hormonal bir olay ve bu hap hormonları tetikleyerek süt üretimi yaptırıyor. Mutlaka kalsiyum takviyesi kullanın.
kakada mukus ek gıdaya kadar geçmiyor. Siz ne kadar diyet yapsanız da anne sütünü kesemeyeceğiniz için bebeğiniz bir miktar laktoz almaya devam ediyor. 3 haftadan sonra diyetin etkilerini görmeye başlarsınız.