YasemiNYagmur1 Tecrübeli anneler 12. Hafta atağında neler yaşadınız ?? Sanırım bu dönemdeyiz ve tavsiye almak istiyorum
nursocum YasemiNYagmur1 öncelikle sakin ol ve geçecegini bil bebeğin büyüyor ve büyümek öyle kolay bişey değil değil düşünsene bi gece uyuyor ve uyandığında 2 cm uzamış ya da emekliyor ellerini koordine edebiliyor harika bişey daha çok husuzsuz ve mız mız oluyorlar 😂
YasemiNYagmur1 nursocum evet öyle en önemlisi emmek istemiyor mızmızlanarak 2 çekip kendini geri atıyor ve avazı çıktığı kadar bağırarak ağlıyor çok üzülüyorum
GzmEyll Meme reddi yaşadık, iştahsızlık, uykuya geçişte zorlanma uyumasını bekleyip öyle emziriyordum Biraz yıpratıcı bir süreç ama geçiyor annesi Sabırr 🙂
YasemiNYagmur1 GzmEyll en kötüsü meme reddi umarım memeyle ilgili sorun yaşamayız bitince o beni korkutuyor
YasemiNYagmur1 Anne06_ hayır o farklı şimdi biz 3 aylık olacaz sizin dediğiniz 18 19 haftalarda oluyor ve daha uzun sürüyormuş
GzmEyll YasemiNYagmur1 gece ben uykusuz kaldım uyumasını bekledim öyle verdim memeyi geçici bir süreç ama benim kızım emzik aldığı için emzikle uyuyordu
YasemiNYagmur1 GzmEyll uyku geçişlerinde hiç denemedim emzirmeyi bi deneyeyim benimki de emzikle uyuyor