Dyunak Sezaryenle doğum yapalı 54 gün oldu ama benim kanamam hala bitmedi biter gibi olmuştu sadece akıntı vardı ama tekrar başladı ped kullanmaktan alerji olmaya başladım başına gelen var mı ne yapmam lazım kesilmesi için 😔