Espelica53 Merhaba hanımlar, Kızım bugün 3 aylık oldu ve gece burnu akmaya hapşırmaya öksürmeye başladı Calpol verdim ama endişeleniyorum ateş olursa diye. Siz bu durumlarda neler yaptınız ?
Tugce_hckrkmz37 Espelica53 sanırım bu ayda norml bizde 3 aya giricez burun tıkanıklıgı hapsurma öksürme var bende her aksam calpol veriyorm ama yinede uykuları huzursuz olmaya basladı ve meme reddi basladı
Annesirintugceuzun Espelica53 Neden calpol verdiniz peki? Ateşi çıkmamış ki? Doktora götürün ve uygun ilacı alın. Ciğerlerine inmesin Allah korusun. 🤦🏻♀️
Espelica53 Tugce_hckrkmz37 doktorunuza sordunuz mu oda normal diyor mu peki ? ay bizlere cok geçmiş olsun ben ondan daha hasta hissediyorum ona bişey olunca valla
Tugce_hckrkmz37 Espelica53 daha küçük oldugu için doktor ilac vermedi bol bol emzir dedi maflor damla verdi fizyolojik serum la temizle burnunu dedi okdr
Espelica53 Annesirintugceuzun doktor soğuk algınlığına iyi gelen Calpol verdi onu aldık marketten yüzyüze muayne yasak olduğu için bir de sizlere danışayım dedim .