Kızlar 4 aylığız atağımızın bitmesine az kaldı ama bu atak başladığından beri bebeğim hiç düzgün emmiyor ağlıyor alıp ağzına bi kaç çekip geri bırakıyo hep uykulu emziriyorum. Korkum şu ki atak bittikten sonra bu durum devam eder mi normale döner mi bebeğim emmeyi bırakmasın🤦🏻♀️