Merhaba güzel anneler, günlük koşturmacadan bazen kendimize yemek yapmaya pek vakit kalmıyor , işe de geri döndüm dün su içmeyi bile unutmuşum var mı böyle sağlıklı pratik tarifleriniz? Siz neler yiyorsunuz böyle zamanlarda, paketli gıdaya, tost sandviç gibi kalorili besinlere çok yüklenmek istemiyorum 🙇🏼♀️ Öneriniz, tarifiniz varsa alırım 💐