Benim bebeğim erken doğum olduğundan küvezde. Çok şükür sağlığı yerinde durumu iyi.15 gün önce çıkaracaktık ama son dakka sarılık değeri yüksek çıkınca doktorumuz çıkartmadı. Uzamış sarılıkmış değerleri bi düşüyo bi yükseliyo. uzamış sarılığı olanlara tanısı nasıl koyuldu? Bizim doktorumuz baya test tahlil genetik test falan her şeyi yapıyor. Bi yandan iyi diyorum bi yandan da korkutuyo da bu beni🙄🙈