Anneler merhaba. Bebeğim 7 aylık 1 aydır ek gıda serüveni yaşıyoruz çok şükür hiç bişeyi sevmemezlik yapmadı ama 1 ay içinde sadece 3 defa kaka yaptı o da fitille ne yapsam bilemedim 🤷♀️huzursuzluk ya gaz sıkıntısı da yok 2 gündür bişey yedirmiyorum belki yapar diye sadece anne sütüyle besleniyor yardımcı olabilecek olan var mı