Merhaba anneler,
Daha yeni anne oldum haliyle çok tecrübesizim. Kızım 16 günlük öyle saatlerce uyusun derdim tabiki yok. Ama dün gece çok kötü geçti bizim için. Akşam saat 7-8 civarı bir ağlamaya başladı sabah 5e kadar resmen. Sürekli acı acı bağırdı. Yağla karnına masaj yaptım omzuma alıp gazını çıkardım kucağımda pışpışladım yok, üstelik gazını çıkarmada sıkıntı da olmadı çok şükür. Sadece emerken sakinleşti ve bunu sabaha kadar yaptık. Artık bi yandan emip bi yandan kustu ama sürekli meme aradı. Denemediğim şey kalmadı. İnternetten pış pış sesi açtım sakinleştirici müzikler açtım süpürge sesi fön makinesi sesi açtım kuran açtım hiçbir şekilde sakinleşmedi. Huysuzlandığı ilk anda meme arıyo aç değilken bile emiyo sonra da kusuyo. Napmam lazım bana bi akıl verin, o ağladıkça ben ağladım geceden beri perişan oldum.