Bizde aynı sekilde alerjiden dolayı 7.5 aya kadar bekledik sonra çok red yaşadık ama zamanla düzeliyor ellerini ağzına götürürsa süzgeclerden alın emiyor bebekler onu en azından o şekilde biraz daha kolay alışır bebekler 6 aya kadar anne sütü yada mama aldığı için sıvı şeylerle beslenmek işlerine geliyor biraz zorlu bir süreç ama ömrünün sonuna kadar sizi emecek yada mama alacak hali yok ya akisina bırakın onlarında bir ağız tadı var 15 aylığız arada yine oluyor merak etmeyin 🌺