hzlssmoom Ben kahvaltıya ve çorbalara başladım 1 hafta olduk. Kahvaltıda yumurta lor ve meyve yediriyorum. Biraz daha zaman geçsin pankek ya da omlet tarzı şeyler deneyeceğim belki 2 hafta sonra. Su sıralar ateşli dişte mi geliyor diye düşünüp erteledim biraz. Akşam öğünü henüz yapmıyoruz . 5 gibi de yoğurt yediriyorum meyveli ya da sade