ervam1 7 aylıkken blw yöntemi denedim iyi gidiyodum dış yüzünden zoraki yiyor 🤔 3 hafatdir çıkmadı ne yapicam sasirdim blw bırakın yemeği zor yiyo uykuya düştü iyice kaç öğün veriyorsunuz neler yapiyorsunuz