Selam kızlar benim kızım zaten burnundan kusan bir çocukta emsede mama yesede burnundan çıkardı doktora sordum şiddetli geldiği zaman ağzından burnundan gelir normal dedi sadecee burnundan geliyor dedim o zaman biyolojik yapısıyla alakalı dedi yeni de bişey fark ettim çocuk emerken süt damla damla burnundan geri geliyor korkuyorum varmı böyle bişey yaşayan daha 2 aylık