Kvrckanne Hanımlar günaydın. Süpürgem bozuldu da sizden fikir almak istiyorum toz torbalı mı ? Toz torbasız mı ? Bide hangi markayı önerirsiniz ? Şimdiden teşekkür ederim 😊
HifaNurunAnnesiK Kvrckanne benimki toz torbasoz philips maraton serisinin kirmizi olandan benimkisi cok memnunum hemde sessiz bebegim uyurkende rahatlikla acip kullanabiliyorum.
Kereminannesiii Kvrckanne toz torbasız kesinlik arnica tesla kullanıyorum çok güzel bir makina etrafımda kaç kişi varsa hepsine aldırdım çok memnunlar
Baloglum123 Kvrckanne Ben fakir veyron xxl turbo kullanıyorum çok memnunum çekiş gücünden halıyla ayrılmak istemiyorlar yıkamasıda çok kolay toz torbasız haftada bi kere doluyor hergün süpürmeme ragmen hafta sonları yıkıyorum
Yesil55 Torbalı tavsıye ederım torbasız sankı makıne temızlıgı zor gıbı gelıyor. Oglum 11 aylık sureklı döküntü oluyor bende dun normal sıradan bır dik süprüge sıparıs ettım gunluk kullanım ıcın. Hergun buyuk makıneyı acmakdan gına geldı🥴
Kvrckanne Yesil55 dik süpürgem var bende günlük onu kullanıyorum. Toz torbalı diyorsunuz siz tamam teşekkür ederim 😊
Kbrakurt HifaNurunAnnesiK ne zamandır kullanıyorsunuz. Bende de aynısı var. 3 yıl oldu. Sesi falan baya arttı. Zamanla ilk zamanki kalitesini kaybetti
Tortilla_ HifaNurunAnnesiK aynısından bendede var 😀 Bende çok beğeniyorm. Bir ara filtresi bozuldu hemen sipariş verdim Yeni gibi çalıştı. Çekim gücü çok güzel 😀
Kvrckanne Unknown Bosch kullanıyordum torbalı bozuldu. Servisle sıkıntı yaşadık eşim asla Bosch bakmıyorsun dedi 😒 teşekkür ederim fikrinizi paylaştığınız için 😇
betus_6006 Kvrckanne Rowenta Silence Force Cyclonic toz torbasız süpürge çok memnunum kullanımı ve temizliği çok rahat tavsiye ederim 😇