Merhaba sevgili anneler. Bebeğim yakında 1 yaşında olacak. Hala geceleri 2 saatte bir emmek için uyanıyor ve vermediğimde sakinleşmiyor bir türlü. Emzik kullanmıyoruz beni emzik gibi kullanmaya başladı. Gece beslenmesini nasıl kesebiliriz sürekli kalkmak ikimiz içinde yorucu oluyor