Teachermom Bakir spiral takildiktan sonra ilk 3 ay regl kanamaniz nasildi?Duzenli miydi yoksa düzensiz ve kanama çok mu oldu?
Deletedmom409 Teachermom 2 ay oldu taktıralı regl kanamam 2 gün çok yoğun sonraki günler leke şeklinde su an 12. Günüm ve hala leke şeklinde geliyor çok sıkıldım bu durumdan ama inşallah düzelir
1mom1baby Teachermom taktirali 1 yılı aştı ilk ay kanamam cok uzun ve yoğun sürdü sonraki aylar normale döndü ama hala her ay 3 gun erken ya da geç olurum bu da benim için sorun değil
Teachermom Deletedmom409 Bende 1 hafta once taktirdim ilk 3 ay duzensizlik olurmus hatta bazilarinda cok yogun kanama olurmus.1 ay sonra rahatlarsinz insallah.
Teachermom 1mom1baby Teskkur ederim.Peki agri oluyor mu ben bebegimi kucakta fazla tasirsam agrim oluyor.Acaba yeni takildi diye mi yoksa hep olacak mi?
1mom1baby Teachermom ilk aydan sonra hep normal adet ağrım oldu koltukta kaldırırım kizimida taşırım agirda taşırım ağrı ya da kayma yaşamadım vücut alistikca sıkıntılar geçiyor bikac ay olup geçmezse doktora gorunursunuz