Günaydın anneler
Saat 6 da uyandım
Bir şey sormak istiyorum kızım gece özellikle 5 veya 6 da ağlayarak uyanıyor salladığım anda susuyor sallanma durunca tekrar ağlıyor sürekli sallanmak istiyor uykusunda anlıyor beşiğin durduğunu bende erkenden uyanıyorum yattığım yerden sallasam uyuyorum beşik duruyor tabi ağlamaya başlıyor 2 gündür yatağın içine oturuyorum o şekilde sallıyorum nasıl vaz geçiricem bu huyundan bilen var mı bu arda kızım 4 ay 9 günlük