Silao duş aldırın isterseniz gazını çıkartabilmesi için birde sizin kokunuzu istiyordur o yüzden sürekli emmek isteyebilir benim bebeğimde öyleydi emzirdim 10 dk sonra sanki hiç emzirmemisim gibi aranirdi yine bende hep emzirdim, dediğiniz gibi peynir gibi de kustu ama gazını çıkartıp rahatlatıp uyuturdum