Busranurnsjsjsjsjsnsndns canım öncelikle sakin ol. Benim bebeğimde 45 günlüktü covid olduk eşim annem ben. Eğer iyiysen ateşin nefes darlığın yoksa bebeğini emzirmeye devam etmeni öneririm. Yanında sürekli çift maske tak, ellerini sürekli yıka. Kendi vücudun için d vitamini c vitamini al, sarımsak soğan ye, kekik kaynat limonla, her gün sabah ılık suda limon iç. Tat koku gitse bile endişelenme benimde gitti sonra geliyor. İştahsızlık olabilir o zaman asla yemeyi bırakma. Çok su iç. Bebeğinle aynı odada kalacaksan mutlaka yanında maske ile yat. Olabildiğince kucağına almamaya çalış elbette bu pek mümkün olmuyor ama emzikle oyuncaklarla belki bunu sağlayabilirsin. Her gün banyo yapmaya çalış. Geçicek hep öyle düşün psikolojik olarak kendini düşürme 🙏🏻 Çok çok geçmiş olsun Allah sizi ve bebişinizi korusun 🌷