Glsmblm3 Kızlar bebeğim 3 aylıkken test oldu bişey çıkmadı ama doktorda bende eminiz var ama neler olduğunu tam kestiremiyorum 4 ay bitti 20 gün sonra izne gideceğim tekrar test yaptırmak istiyorum doktor önerisi olan var mı