Dorukmomy Kızlar merhaba acaba bu bebek bezlerinin son kullanma tarihi var mı ? Üzerinde bir tane tarih gördüm ben ama oda üretim tarihi mi acaba bilemedim. 3 aylık oğlum hep prima kullandık bugüne kadar 2 gün önce geldi yeni paketimiz ama poposu kızarık gibi olmuş bide bez çok ince gibi geldi bana önceki bezler daba doku dolu tok olurdu bende bilemedim acaba bezler bozuk olabilir mi ?
Aysesmom Dorukmomy bir sene önce doğum yapıp fazla paketleri açık şekilde bana veren bir akrabam olmuştu. Biz kullandık olsa benim kızımda pişik olurdu diye düşünüyorum
Esdoel Dorukmomy sanmıyorum ya kızımın 0 numara bezleri kalmıştı oğluma kullandım aradan 2 buçuk sene geçmişti hiçte bir eey olmsdi
Dorukmomy SbnmTlg paketin üzerinde sadece bir tane tarih var 08.10 yazıyordu onda da ama bilemedim üretim tarihi olabilir mi ?
Dorukmomy Aysesmom anladım zaten bir tane tarih var üzerinde oda 08.10 yazıyordu üretim tarihi mi yoksa son kullanım MI emin olamadım
Wolverine Dorukmomy tam tarih yazıyor olması lazim. Prima da nasil bilmiyorum ama internetten baktım onda da altta yazıyor göstermişler. Bilemedim🤔
Eternity Dorukmomy Ben yurtdisindayim, premium care kullaniyoruz, pakette lot tarihi var yani uretim tarihi, ve acildiktan sonra 12 ay kullanabilirsiniz ibaresi var. Ama paket kapali bir sekilde son kullanim tarihi yok;
Dorukmomy Eternity o ibareyi görmedim ama 08.09.2020 yazıyor heralde üretim tarihidir bende care kullanıyorum