Icot
Joipt ne demek rica ederim 😇💜
Deletedmom47
[bilinmeyen] Bosh Simens aynı ürünler aynı fabrikadan çıkıp farklı isimlere sahip ürünler .Simens kullanıyoruz İQ serisi öneririm 🎈💃🏼.
[silindi]
[bilinmeyen] bosch serie 6 modelini kullanıyorum 8kg. cok memnunum, 5 yıldan fazla oldu alalı ve sapasaglam
Cesurefe
[bilinmeyen] ah ben aldigima bin pisman oldum hotpoint i.ikisi ayri ama bi gun birine bisey oluyor bi gun digerine 4 senelikler dahab