Dfnars
Bende arçelik 9 kg kullanıyorum memnunum 😊
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] profilo çok memnunum👍🏻
Eymenim18
Arçelik kullanıyorum ama bosch daha çok beğeniyorum değiştirmem gerekse bosch alırım
nurturkdal
kesinlikle bosch almalisin 👍
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] model numRasını bilmiyorum ama 8 kilo 4 programlı 👍🏻
Icot
[bilinmeyen] Bosch wat24480tr 9 kg 1200 devir kullanıyorum çok memnunum. Anneme de 1400 devrini hediye almıştım o da çok memnun.
Dk16
[bilinmeyen] elektrolux kullanıyorum 8 kg 1600 devir çok memnunum
Dk16
[bilinmeyen] devir önemlimdüşük devir alırsan çamaşırlar ıslak kalıyor ben 1600 devirden memnunum kuru gibi çıkıyor çamaşırlar
Icot
[bilinmeyen] kızımı doyuruyorum birazdan tüm programları yazayım bakıp.
Rzgrmrv93
[bilinmeyen] arçelik A+++ 9 kg çamaşır makinesini kullaıyorum çok memnunum bende 3 senedir maşallahı var ☺️
Rzgrmrv93
[bilinmeyen] 9103 YP canım
berat3347_
Bosch 9 kilo olanını kullanıyorum çok memnunum
Aliim
[bilinmeyen] LG kesinlikle 👍
Aliim
[bilinmeyen] 2 sene oldu alalı 12 kg ne kadara aldığımızı unuttum vallahi eşime sorarım ama cok güzel
.
Mrtnur
[bilinmeyen] ben samsung kullanıyrm cok memnunum
EdaFurkan
Bende arçelik 9 kg a+++ kullanıyorum memnunum 😊
Icot
@[silindi]
AllergyPlus&Baby
Gömlek/Bluz
Kot/koyu renkliler
Sport/fitness
Yorgan
Hassas/İpek
Pamuklular
Sentetikler
Yünlüler
Süper-kısa 15-30 dk
Mix
Perde
Kazan temizleme
Durulama
Sıkma / Boşaltma
Programlar bu şekilde. Dokunmatik kısımlarda da ayarlarda ;
Isı ayarı
Sıkma devri ayarı
Kalan süre
Ekonomik mod (speed eco perfect)
Hassas durulama (ek durulama)
Ön yıkama
Çocuk kilidi gibi ayarlar var. Bilmediğim ayarları da vardır mutlaka.
Poyrazefeninannesi
[bilinmeyen] bosch veya siemens
Rzgrmrv93
[bilinmeyen] valla ben 3 senedır kullanıyorum daha hiç bir çamaşırım yırtılması delik onlar balık sırtı gibi degil