Blndla Kızlar 2 aylıkken ilk adetimi oldm cok azdı şimdi de 3 aylıkken oluyorm ama aşırı kırmızı ve cok fazla normal mi doktora gitmeli miyim.Ağrı namına bişey yok ama kanamam oluyor.Eskiden adetim ilk gün cok ağrılı gecerdi
Mom263 Blndla eskiden agrili gecerdi yine agrili hatta agri olurken sıkışıyorum gazda oluyo sanirim dikislerim agriyor benim ilk gun. Kasiklarim falan. Ama kanama 1 ay cok bi ay az oluyor duzensiz baya. 4 aydir oluyorum.