Essem idrar , kan ve gaita testi yapılıyor eğer 3 testin sonucu da alerji bakımından pozitif ise alerji var demek oluyor ama tam olarak neye alerji olduğunu sadece gastroenteroloji bölümü yani araştırma hastaneleri bakıyor bir çok sekili var deri üzerinde deneme yapıyorlar el üstüne iğneli işlemler yapılıyor yıpratıcı bir süreç ama neye alerjisi olduğunu tam olarak bilip ona göre perhiz yapmak ve bebeğinizi tam olarak ne yedirmeden besleyeceginiz anlamanız için o durumlara katlanmak gerekiyor ama durumlar malum tahlik bile riskli iken alerji testleri bence durmalı deneme yanılma ile virüs döneminde anlamaya çalışıp kendinizce önlemler alin umarım geçer ve alerji değildir geçmiş olsun 💗