haftaya 4 aylık olacak kızım var. süt alerjisinden şüpheleniyorum ama bunlar yeterli mi emin değilim.
vücudunda hiç döküntü olmadı ama haftada 1 kez falan ağzının kenarında süt değen yer kabarıyor. kakada mukus var ama kan ve köpük hiç olmadı, rengi sarı. ateşli bi hastalık geçirdi + 4. ay atağı mıdır bilmiyorum ama memeye gelince bağırıyo, biberondan içiyo. bir de konağı var başında.
yani kakada mukus ve huzursuzluk süt alerjisi diyebilir miiyiz? yoksa atak mıdır? ağzının kenarındaki kabarıklık olduğu gün ne yedğime bakıp o işi çözmeyi planlıyorum, her zaman olmuyo çünkü.