AsenaD
Merhabalar,
Eleştirmek kimin haddine… Anne olmak cidden delilik. O kadar güzel ve o kadar zor bir şey ki ben de “anne” olalı tam 2 ay 8 gün oldu ve hayatımda bu zamana kadar hiç yorulmamış olduğumu anladım. Çok zor bir doğum geçirdim, çok şükür şuan ikimiz de sağlıklıyız ama ama onun skntısını atlatamadan daha, önce sarılıkla 20. gününden sonra da gaz problemiyle uğraşmaya başladık. 2 aydır hiç uyumuyorum. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki, etrafta herkes yardımcı olmaya çalışıyor aslında ama hep yanlış cümleler. Asla insana iyi gelmiyor. Herkes böyle, böyle böyle büyüyücek, anne olmak kolay değil(gayet iyi anladık zaten lafa gerek yok), senin bünyen zayıf ondan böyle oluyosun, bak şunun bebegı de daha kötüydü sen yine şükret, niye kendine skntı yapıyosun… lu cümlelerden bıkkınlık geldi. Ama şu kısacık annelik tecrübemden bir şeyi çok iyi anladım ki yaşadığımız duygular tarifsiz ve anlayamıyorlar annelerimiz bile bu duyguları unuttukları için. Unutulmasa kimse başka bir çocuk daha yapmazdı eminim.
Bir de uyutmaya çalışmak işe yaramıyor asla, biraz sakin kalıp arka arkaya uyutmaya çalışmadan, biraz vakit geçirip, belki bir ılık duş, ayaklarının altına acı elma yağı ile masaj, masal, temiz çarşaf,beşiğine 1-2 damla lavanta yağı… siz de bir nefes alın arka arkaya uyutmaya çalışmak hem bebeği hem anneyi çok yoruyor çünkü ve iyice uykusu kaçıyor.
Bizim gaz problemi de şuan çok skntılı sürekli kıvranıyor, gündüz uykusu hiç yok uyutsa sadece kıvranmadan kucağımda uyuyabiliyor, uykusu geliyo aslında ama bizim de gaz uyutmuyo. Bağırsakları gelişene kadar bu şekilde devam edecekmiş bizim de gecemiz gündüzümüz yok. Umarım kısa sürer, sizin de en kısa zamanda düzene girer inş. Sizin sayenizde ben de biraz rahatladım. Allah yardımcımız olsun..