duygukoc 1 aylık kontrolümüz de demişti doktor bize.
reflü yatağı kullanın başı hep yüksekte kalsın demişti özellikle yemek yedikten sonra.
kafasını ya sağa ya sola çevirerek uyutun demişti boğulma riski olduğu için.
azar azar yedirin gazını çıkarıp devam edin yedirmeye demişti ve tabi düzenli gaz damlalarını kullanın demişti