Merhabalar, kasımda işe başlayacağım ve bebeğim 3 aylık olacak yalnızca anne sütü alıyor mama vermiyoruz sütüm yetiyor ve fazla bu yüzden buzluğa stokluyorum ancak süt sağma makinesi almam gerekiyor. Öneriniz nedir ? Elektrikli almayı düşünüyorum iş yerinde sağmak için. Öneri ve görüşlerinizi bekliyorum 🙏🏼