Mircan Kızlar 3aylik olsun gaz biter uykusu düzene girer daha iyi olur gibi sözler söylediler mi sizede evet dediğinizi duyar gibiyim … O yüzden boşa umutlanmayin umudunuzu kırmak istemem ama 3ayda bunlar zirve yaptı gaz huzursuzluk uykusuzluk hepsi ve bunları bana diyen doktordu etrafimdakilerde aynı şekilde şuan ayağımda sallıyorum ve gram uykusu yok daha önce en azından bir uyku düzeni vardı hepsi gitti
tospikannesii Mircan gaz sorunumuz kalmadı bizim, 2 ay 2,5 aylığız. Ama uyumuyoorrrrrr.. bu saat oldu her yolu denedim. Benim de pilim bitti artık yatırdım öyle bakınıyor etrafa, gram uyku yok
mervealco Mircan 4 aylık olduk hala devam ediyor, 4.ay da biter demişti benim doktor da, bakalım inşallah 😂
Ibocuk Mircan her bebek farklıdır benim oğlum 2 aylıkken gaz sorunu bitti uyku düzene girdi iki gün burda konuşuldu anlattım oğlum dün nazar deyirdiler galiba saatler saptı
Mircan tospikannesii benim de kucağımda etrafı izliyor bende uykusuzluktan bayılmak üzereyim ve hiç uyumaya niyeti yok Allah yardımcımız olsun 🤲
Mavibattaniye Mircan canım her şey gönlünden geçen gibi olsun ancak her bebik aynı değil lafını da çok duyuyoruz biliyorsun ki… Üç aylikken değil de üç buçuk aylıkken geçti gaz sorunu muz ancak herkesin aynı olmuyor maalesef dediğin gibi bir anda kesip geçmiyor zaten yavaş yavaş azalıyor bizimkinin gazı geçti gece kakalari basladi mesela