Iyi geceler uyumayan anneler Oglum emzirdim 2 bucuk gibi .hatta 2 di 3 de baktim 10 geçiyor. Bıraktım yatırayım dye bazen gazi cikmadan da uyuyo neyse bezi degistim islak dye aldim uykusu dagilmadan ama gozleri hemen aciyor bizim oglan bikac gece 3de böyle aglama yok şükür etrafa bakiyor oyle gülüyor felan. 3 de aniden uyanip duran bebekler var mi bir atak mi bu ?Sabah karsi anlarim 5 de felan da uyanir oluuor da sütüm azaldi uyucam hangi ara ..annem de geldi demin bi bakti gtti uyumaya.uyutmasi guc bazen ayaklar havada cok tutuyor oglum dogdu dogali ayaklari da el gibi kullanıyor seviyor konustum oglum uyuyalim diye .sallıyorum uyursa şükür dicem 4 oldu saat..nedense birde burda babamlarda kalıyorum isik lamba cok uykulu hissettirmedi beni evde los isik cok baygin yorgun olurdm sabah karsi alistim uyanmaya🤣🤣alarm kurulu gibi bebeklerimz canlari sag olsun diyorum iyki varlar annelik iste.😅👀😴😴👶❣